יום שני, 24 בספטמבר 2012

סלט חצילים עם פטריות

זהו סלט חצילים קצת שונה, טעים ומיוחד, חם כתוספת או כסלט קר.
ולא, בגלל שזה חצילים זה לא חייב להיות מפוצץ בשמן - בכלל לא


יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

מאפינס פיצה

ברומא תתנהג כמו רומאי, ובאמריקה תאכל קאפקייק. הרעיון של עוגות אישיות מאוד קרץ לי ולכן באחד הסיילים (שקורים כידוע חדשות לבקרים) הצטיידתי בתבניות שקעים, והתחלתי לחפש מתכונים למאפינס, קאפקייקס וכל מה שיכול לצאת מגניב בתבניות הללו. 
הכי מסקרן כמובן זה הפחות שגרתי אז מצאתי מתכון של מאפינס פיצה אצל קרין גורן ואחרי כמה נסיונות גם שדרגתי ל"בריא" יותר ושדרוגים נוספים לשיפור הטעם.



אחלה ארוחת בוקר


יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

לחמניות ממולאות

טוב כנראה שרוסיה שבי מחפשת לצאת החוצה. בזמן אחרון מתחשק לי לחמניות ממולאות. אני רוצה להכין את אלה עם הבשר, וכבר ניסיתי מתכונים שונים לבצק. וניסיתי לדמיין ולחשוב על מליות שונות, (טוב לא הגעתי לנסות את המליות הרוסיות המסורתיות כגון כרוב, בצל ירוק עם ביצים קשות וכדומה)
היום החלטתי להכין פיצה לארוחת ערב וכיוון שזה רק שלושתינו אז פיצה אחת תספיק, ואילו הבצק שמכינים הוא לרוב מספיק ל-2 פיצות או לחילופין כפי גילינו היום פיצה ו-10 לחמניות ממולאות.


לחמניה עם הפטריות

קובה סלק

מתכון לקובה עירקי, שהוכן על ידי רוסייה על פי הנחיותיה של תימנייה

כשעוד היינו בארץ, מידי פעם היינו מקבלים שקית עם קובה קפואים של סבתא הלן, הייתי מכינה מרק סלק .כל פעם לפי מתכון אחר מהאינטרנט ובכלל לרוסיה אין שום בעיה להכין מרק סלק.. J
אז כפי שלא פעם ציינתי החיים זרקו אותנו אי שם רחוק מסבתא הלן, הקובה ואפשרות ללמוד להכין את המטעמים.
אז בסוף- אין דבר שעומד לפני הרצון, ומצאתי לי חברה תימנייה שלמדה מהסבתא העירקית של בעלה להכין קובה, לא התעצלה ולימדה גם אותי.

התוצאה הסופית. (מבטיחה ללמוד לצלם אוכל)